O CONCELLO DE A BOLA, UN NADAL MÁIS, SOLIDARIA COAS PERSOAS MÁIS NECESITADAS

Como cada ano o noso concello colabora con Protección Civil e o Banco de Alimentos de Ourense na campaña «Por un Nadal feliz para todos» que consiste na recollida de alimentos non perecedoiros para repartir entre as persoas máis necesitadas. Este ano con maior motivo por mor da crise económica causada pola pandemia do Coronavirus atopámonos con casos de familias que precisan desta axuda básica, polo que animamos a que quen poida colabore con nós nesta tarefa solidaria achegando alimentos non perecedoiros (legumes, aceite, pasta, leite…) en bolsas pechadas aos puntos de recollida habilitados no centro de saúde e no edificio consistorial.

A recollida dos alimentos que reunamos realizarase en dúas tandas: unha ata o 18 de decembro e outra ata o 4 de xaneiro.