Convocatoria para a contratación laboral temporal dun/dunha axente TIC para a aula CeMIT

Jul 16, 2020Actualidade, BOP

Convocatoria para a contratación de persoal laboral temporal baixo a modalidade de obra ou servizo determinado para o posto de axente TIC para a aula CeMIT do Concello de A Bola.

O Concello abre o prazo de presentación das instancias para a participación no proceso de selección por concurso de méritos que será de tres (3) días naturais que se computarán a partir do seguinte ao da publicación do anuncio de convocatoria no Boletín Oficial da Provincia. As persoas interesadas poderán recoller e/ou consultar as bases de selección nas oficinas municipais en horario de 9.00 h a 14.00 h. ou descargalas para consulta no taboleiro de anuncios da Sede Electrónica do Concello de A Bola.

ENLACE Á PUBLICACIÓN NO BOP

ENLACE Á SEDE ELECTRÓNICA (consulta das bases)