«COIDADOS PORTA A PORTA» no concello de A Bola

Abr 8, 2022Actividades, Actualidade, Avisos

A iniciativa da Xunta de Galicia «Coidados porta a porta» chegará ao concello de A Bola os días 13, 16, 18 e 19 de maio para ofrecer consultas de audioloxía, podolosía e estimulación da memoria. Un autobús estará ubicado no aparcamento da casa do concello para atender a aquelas persoas maiores de 55 anos que así o soliciten estes servizos consistentes en:

• Servizo de podoloxía: Consultas básicas, valoración do estado xeral do pé, corte e limpeza de unllas, eliminación de durezas, callos e helomas.
  • Servizo de audioloxía: valoración e exploración da audición e prevención da pérdida auditiva.
  • Servizo de estimulación da memoria: Un profesional realizará unha valoración cognitiva e proporcionará pautas dende unha perspectiva terapéutica de cómo previr e aminorar un deterioro, en caso de habelo.

HORARIOS DOS SERVIZOS OFRECIDOS:

• Servizo de podoloxía e audioloxía: de 9h. a 20h.
  • Servizo de estimulación da memoria: de 10h. a 18h.

Para poder ser atendido/a, DÉBESE PEDIR CITA PREVIA chamando ao teléfono 622 748 283 ou por correo electrónico: coidadosportaaporta@silman.es.