«ESPAZO MEDRANDO XUNT@S»: SERVIZO DE ATENCIÓN Á INFANCIA E ADOLESCENCIA NO CONCELLO DE A BOLA

Ago 25, 2022Actividades, Avisos

O concello de A Bola poñerá en funcionamento a partires do vindeiro mes un servizo de atención á infancia e adolescencia para crianzas de ata 16 anos de idade de luns a venres en horario de tarde, para fomentar a conciliación das familias e tamén ofertar un servizo de calidade na atención aos/ás menores no que formentar o desenvolvemento da súa autonomía, as súas habilidades e reforzar coñecementos. Todas as persoas interesadas poden completar información e realizar as inscricións por correo electrónico (educacionfamiliar@concelloabola.gal) ou teléfono (988451293 – 604037952). AS PRAZAS SON LIMITADAS.

Esta medida é posible grazas á organización do concello de a Bola coa financiación recibida a través do Plan Corresponsables da Xunta de Galicia e o Ministerio.