15 de maio: Día Internacional das Familias

May 15, 2020Actualidade

Hoxe celébrase o Día Internacional das Familias, e queremos resaltar coma sempre o papel tan fundamental que ten esta figura na nosa sociedade, como motor de progreso e de benestar.

Este ano, tocounos vivir unha situación excepcional, unha crise sanitaria debido ao COVID-19 que obrigou a todas e todos a poñer en marcha todos os recursos habidos e por haber para manter unha situación social, laboral e famliar complexa, na que as crianzas foron as grandes heroínas co seu exemplo de adaptación.

Dende o concello de A Bola, a través do Programa de Educación e Apoio Familiar Municipal, queremos rendir homenaxe a todas elas novamente coñecendo a súa visión do vivido e do que están a vivir, e por iso, convocamos hoxe o que chamamos «FESTIVAL GRÁFICO: Quedamos na Casa», que virá a ser unha galería de vivencias, de impresións, de expresión… a través de debuxos e fotografías que nos acheguen daquelo que represente esta temporada nas vidas de cada un/a nos seus domicilios, nas súas vilas.

Máis información e envío de debuxos e fotos a través do 988451293, do 604037952 (tamén whatsapp) e no correo: educaciónfamiliar@concelloabola.gal

Cartaz oficial da iniciativa